Veelgestelde Vragen
Het hele jaar door, 3 dagen per week geopend! Vrijdag, zaterdag en zondag, van 10-17 uur.
- De toegang is gratis!
- Reserveren is niet nodig!
Veel gestelde vragen / update 18-09-2024
-
Zijn jullie geopend?
Jazeker! Het hele jaar door, 3 dagen per week geopend! Vrijdag, zaterdag en zondag.
De toegang is gratis! Reserveren is niet nodig!
In de vakantieperiode zijn we vaak extra geopend, dit communiceren we via onze Social Media kanalen en website. -
Is jullie horecagelegenheid open?
Jazeker! In onze lunchroom en op het terras kun je genieten van heerlijke koffie met appeltaart, luxe broodjes en andere lekkere gerechten!
-
Kunnen we ook ontbijten op de boerderij?
Onze keuken is geopend vanaf 10 uur. We hebben geen standaard ontbijt, maar bestel gerust een broodje van de kaart.
Tijdens feestdagen organiseren we vaak wel 'Ontbijten op de boerderij'. Dit zullen we altijd vermelden via onze website. -
Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen naar de boerderij?
Nee, helaas. Onze boerderij is gratis toegankelijk voor publiek, maar daarom is het niet toegestaan om eigen consumpties mee te nemen.
-
Zijn er voldoende toiletten aanwezig?
Ja, wij hebben voldoende toiletten. Daarnaast hebben we een invalidetoilet en een kinderverschoon tafel.
-
Hebben jullie zitplaatsen?
Jazeker, in onze lunchroom binnen hebben we verschillende tafels waar je kunt zitten. Daarnaast hebben wij een groot terras met picknickbanken, hier kun je heerlijk zitten en genieten van het uitzicht over de boerderij.
-
Kunnen we ook binnen zitten?
Jazeker, in onze lunchroom binnen hebben we verschillende tafels waar je kunt zitten.
-
Kunnen er nog flesjes melk en bakjes brokken gevoerd worden?
Jazeker, dat lusten de dieren wel! Ook de flesjes voor de lammetjes zijn er weer!(€2 per stuk)
Daarnaast verkopen we bakjes brokken (€1) en familie-emmers brokken (€5). Flessen melk voor de kalfjes (€5). -
Zijn er bepaalde tijden waarop we de dieren kunnen voeren?
Nee, dit kan eigenlijk de hele dag door. Mocht het heel druk zijn, dan kan het soms voorkomen dat er tussen 1 en 14:30 uur even geen melk beschikbaar is voor de lammetjes en/of kalfjes. Brokjes lusten ze altijd!
-
Moet ik reserveren?
Nee, reserveren is niet nodig!
Kom je met een grote groep (vanaf 15 personen) en wil je verzekerd zijn van een plekje, dan mag je van te voren altijd even bellen om een plek te reserveren. Dit kan naar 06-58796885 -
Wat is de entreeprijs?
De toegang is gratis! Daarom is het helaas niet toegestaan om eigen consumpties mee te nemen.
-
Mijn kind is jarig en wil graag zijn/haar kinderfeestje bij jullie vieren, is dat mogelijk?
Jazeker! Voor meer informatie en het boeken van een kinderfeestje kijk op harmshoeve.nl/kinderfeestjes
-
Ik heb een kinderfeestje gereserveerd en het is slecht weer. Wat nu?
Voorspellen ze op de dag van het kinderfeestje zeer slecht weer? Dan kunnen we, tot op de dag zelf, tot 10 uur, overleg het feestje verplaatsen of kosteloos annuleren.
-
Mag mijn hond mee naar de boerderij?
Nee, helaas. Het is niet toegestaan om honden (of andere huisdieren) mee te nemen naar onze boerderij.
-
Wat is er te koop in jullie winkel?
In onze winkel verkopen wij producten afkomstig van onze eigen boerderij, zoals rund- en varkensvlees en eieren. En dit wordt aangevuld met regionale producten, zoals honing, kippenvlees, zuivel, groente, fruit en speelgoed.
-
Wat zijn de openingstijden?
Onze openingstijden zijn vrijdag, zaterdag en zondag van 10 tot 17 uur.
-
Kan ik mijn handen wassen op de boerderij?
Jazeker! Op de toiletten is er een mogelijkheid om de handen te wassen.
-
Is de boerderij toegankelijk met een rolstoel?
Jazeker, onze boerderij en winkel zijn rolstoelvriendelijk.
-
Bezorgen jullie ook vlees aan huis?
Jazeker! Via www.harmshoeve.nl/bestellenkun je de bestelling doorgeven. Als de bestelling is geplaatst, ontvang je persoonlijk bericht voor de bezorging.
-
Kan ik ook eieren thuis laten bezorgen door Bram’s EiExpress?
Jazeker, Bram fietst iedere zaterdag (tussen 9 en 12 uur) met Bram’s EiExpress door Malden, hij bezorgt de eieren daar gratis. Bestellen kan door een appje te sturen naar: 06-45 67 29 90
-
Kan ik bij jullie pinnen?
Jazeker, je kunt bij ons betalen met contant geld of met de pin.
-
Verkopen jullie ook cadeaubonnen?
Jazeker, onze cadeaubonnen zijn verkrijgbaar in elk gewenst bedrag. De cadeaubonnen zijn verkrijgbaar bij ons aan de kassa of stuur een mailtje naar info@harmshoeve.nl dan kunnen we de cadeaubonnen eventueel ook versturen per post.